18. 9. 2017

Svadobná sada: Nikol a Igor

Po dlhšej dobe by som rada ukázala niekoľko nových vecičiek.. Jednou z nich je svadobná sada pre Nikol a Igora v jemnej krémovo - fialovej kombinácii. Opäť veľký úložný box na knihu hostí a uloženie rôznych drobností zo svadby. A tiež obaly na DVD pre rodinu.

♥ N & I ♥






A to ešte nie je všetko.. a zopár ďalších príspevkov zverejním čoskoro.

Ono.. pravdou je, že radšej tvorím ako fotím. Dokážem hodiny pozerať do steny pri vymýšľaní prevedenia a vyhotovenia ako sa hrať s upravovaním fotiek pre verejnosť :)  .. že radšej som celá upatlaná od lepidla ako sedím za počítačom a vymýšľam texty, ktoré mi nejdú tak ako by som chcela. A mrzí ma, že nevidíte všetko, čo moje ruky vytvoria.. ale aby ste vedeli a videli, že stále fungujem, stále tvorím (a posúvam svoje hranice), stále rada plním priania a stále ma to baví, tak aspoň niekoľko nových ukážok :) Pekný dník všetkým :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára