19. 9. 2017

Pre pani učiteľku Slávikovú

Oslovila ma milá pani, že či by sa dal vyrobiť zápisník pre veselú triednu pani učiteľku, do ktorej jej detičky nakreslia a napíšu odkazy, že taký - na pamiatku. .. no samozrejme, že by sa dal :) A ako do dopadlo?

Deniska zápisník dnes prišiel, vedela som, že bude super,
ale naozaj je peknučký, úplne splnil moje očakávania, aj venovanie pekne urobené,
originálny, výstižný, maximálna spokojnosť, ďakujem Vám krásne za peknú prácu a skoré doručenie
a prajem vám véeeeľa pekných výtvorov a určite sa ešte ozvem pri nejakej príležitosti...
prajem všetko dobré, s pozdravom Kati

Ako reakcia mi prišli takéto milé slová, po ktorých som sa celý deň usmievala a usmievam sa aj teraz, keď ich čítam. Je to úžasný pocit spraviť niekomu takúto radosť a prispieť tak k takej peknej myšlienke, s akou ma Katka oslovila. Ďakujem.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára