2. 4. 2017

Album pre "jej veličenstvo" ZOE

Tento detský album bol jedným z tých, pri ktorom som mala viac "voľnosti" v tvorení. Mladá milá rodinka mi rovno poslala fotky a viac-menej nechala voľnú ruku, aby som album vytvorila tak ako to cítim. A spätná väzba hovorí za všetko:

"JE TO NADHERNEEE! Ozaj sme to necakali. ♥ dakujeme velmi velmi velmi. S muzom sme len tie ozdobne prvky pozerali :D uplne sme zabudali pozerat to ako album. :D s fotkami. Je to naozaj prekrasne a dalsie babo ked bude bude mat rozhodne od Vas album! 
Dakujeme este raz. :)
Co sa tyka Zoe tak tej sa pacilo aj trhat papier v com to bolo zabalene a aj ta bublinkova folia. Potom prezerala aj album a robila Oooo a potom Babooo takze sa jej urcite pacil :) 
Dakujeme v mene celej rodinky este raz. Je to pamiatka na cely zivot."

Veľmi som rada, že album takto potešil. Ukážem Vám z neho niekoľko fotografií, ako sa viem s albumom vyhrať ak mám fotky rovno k dispozícii.









Prajem Vám príjemnú nedeľu, oddychujte, užívajte si slniečka a tešte sa z maličkostí.. toľko múdrostí ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára