2. 1. 2017

NOVÝ ROK 2017 // Svadobný box: Zuzka a Miško

Hm.. máme tu ďalší, nový rok.. Musím priznať, že v predchádzajúcom roku som sa o blog moc nestarala. Teda, úprimne.. úplne najmenej. Fotky som robila narýchlo mobilom a aj to sa mi ich nedarilo upravovať. Pre mňa je deň jednoducho neúprosne krátky. Ale, skúsim sa polepšiť.. už len kvôli sebe a spokojnosti so sebou :) Cez sviatky sa mi ale podarilo zopár restov dohnať a tak začiatkom nového roka 2017 Vás prekvapím niekoľkými novými príspevkami.

Vám prajem nech je pre Vás rok 2017 rokom príjemným, pozitívnym a šťastným. Nech ste zdraví, nech zažívate to, čo máte radi a nech máte množstvo dôvodov na úsmev. 


Sada pre Zuzku a Miška pozostávala z knihy hostí, albumu na svadobné fotografie a veľkého úložného boxu. A v krásnej farebnej kombinácii bielej a tmavo modrej.

♥ Z & M ♥




Tento úložný box bol skutočne obrovský, čo vidno hlavne na poslednej fotografii, kde ho držím v rukách.





No a mám za sebou prvý príspevok tohto roku. A teraz hurá na ďalší... ešte budú myslím dva. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára