23. 3. 2014

Zo zákulisia po tretie

.. po tretie .. a inak ako po prvé dva razy. Minulý týždeň mi prišla veľká krabica plná úžasných pokladov. So všetkými sa síce časom opäť rozlúčim a posuniem ich iným, ktorým budú robiť radosť.. no momentálne sa z nich ešte stále teším ja :)

Prišli mi skvelé (farebne i vzorovo) papiere od Simple Stories. Okrem nich aj drobnosti (výseky, svorky, obálky, enamelové bodky, ktoré som si mimochodom úplne zamilovala) z rovnakých kolekcií.. A že čo z toho všetkého vymyslím? Určite nejaké rodinné albumy a možno denníky.. uvidím ;)


2 komentáre:

  1. jeeeeeeeej, tie svorky su paradne! aj ja si take prosim :):):) no viem si predstavit tu radost pri takejto nadielke, doverne to poznam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) áno áno, parádne.. veľmi vydarené kolekcie, sama som zvedavá, čo sa mi z nich podarí vykúzliť :)

      Odstrániť