10. 3. 2014

Svadobná sada.. (ktorá ide do sveta) pre Janku & Cristiana

Janka a Cristian („nie Christian“ ako ma Janka upozornila) sú dvaja milí a usmievaví ľudia. Oboch som mala možnosť stretnúť osobne a som tomu veľmi rada. Sršala z nich dobrá nálada a ideálne pasovali k slnečnej nedeli a ku skvelým 14-stim stupňom, ktoré ukazoval teplomer. Odchádzala som s dobrým pocitom a spokojným skonštatovaním aké je fajn, keď sa ľudia usmievajú.

Janka a Cristian si onedlho povedia svoje „áno“ na ostrove Vulcano. A mne bolo potešením urobiť pre nich sadu, ktorá má hneď 3 naj.. najväčší album, najväčší box a najťažší balíček :)

Album má rozmer 25x35 cm a na stranu sa zmestia 3-4 fotografie a do celého albumu približne 250 a viac. Kniha hostí má strany zdobené ornamentom a samozrejme, texty i v taliančine.. texty mi poskytla Janka, pretože o tomto jazyku viem hádam iba to, že sa dĺžne píšu opačne. A aj to viem od Janky ;)

Úložný box je ešte väčší ako album. Len samotná výška je 11 cm. Tvoria ho dve poschodia. V spodnej časti je umiestnená kniha hostí a jeden prázdny boxík, kde si neskôr môžu manželia odložiť svadobné pierko, DVD alebo inú pamiatku zo svadby. A do hornej časti sa ukladá svadobný album. Keď bola celá sada po kope, vyslúžila si svoje tretie naj.. :)

A fotky na záver..
♥ J & C 










6 komentárov:

  1. Deny uzasna sada! Aj ten box aj vsetko naozaj krasna praca:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná práce. Toto opravdu obdivuji!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Martinka, ďakujem! Stálo ma to veľa hodín práce, unavených očí aj rúk, ale... takýto komentár povzbudí do ďalších takýchto projektov.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krááááááááásne je to a sestra je vážne spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť