6. 9. 2013

Svadobný album a kniha hostí pre Veroniku & Peťa

.. alebo: Deny je späť..
Bola to dlhá predlhá prestávka. Netvorila som, nevymýšľala.. a myslela som, že už ani nikdy nebudem. Ale asi to má byť inak.. a tak som si opäť sadla k mojim obľúbeným nástrojom, papieru a všakovakým ozdôbkam a na želanie vznikla táto sada - svadobný album a kniha hostí pre dvoch milých ľudí, ktorí si už túto sobotu povedia svoje "áno". A mne už len zostáva popriať im veľa šťastia a radosti na spoločnej ceste životom.


Album aj kniha hostí majú všetky strany zdobené ornamentom, prvú stranu tiež perličkami a ozdobami. Kvetinky sú moja vlastná výroba :) Album je zhotovený približne na 140 fotografií.


♥ V & P












Tak čo myslíte, páčia sa? 
Prajem Vám krásny slnečný deň..
Deny

1 komentár:

  1. bola to naozaj dlha prestavka :)) a aj so bola prekvapena ked mi nevesty pisali s prosbou o album alebo knihu z dovod, ze Deni uz nevyraba...ale cakala som kedy sa opat objavia tvoje nadherne albumy a knihy na blogu, tak som rada, ze si spat :) a dufam, ze uz to tak ostane, tesim sa na dalsie tvoje vyrobky :)

    OdpovedaťOdstrániť