7. 9. 2013

Svadobný album ako dar pre Katarínu & Martina

Písala Lenka.. rada by kamarátke dala vyhotoviť album. Požiadavka bola nasledovná: svadobný album v štýle vintage.. hlavne aby tam boli krajky a perličky a kvetinky.. tak som sa želanie pokúsila splniť.

Album je zhotovený na cca 220 fotografií, rozmer je 25x23 cm. Kvetinky sú moja vlastná výroba a prvú stranu, okrem motta z oznámenia, zdobia perličky a iné ozdôbky..

♥ K & M








Ja dnes plánujem vyvetrať moje štvornohé lásky.. a čo vy?
Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. Deny, zase si sa paradne rozbehla sa velmi tesim, kraaaaaaaaasa vsetko vsetko! mas svoj styl , jednoduchy, romanticky a krasny! velmi sa mi albumy a knihy od Teba pacia! ja tento vikend venujem tiez este nejakym svadobnym restom, tak nech sa nam dari :):):) krasny vikend este, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Michaela, ďakujem za milý komentár :) Aj tebe nech sa darí! Prídem nakuknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne kvetinky !!! velmi originalny a krasny album :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Evka, veľmi si ma potešila :)

    OdpovedaťOdstrániť