27. 12. 2012

Diáre 2013 (.. alebo dobieham zameškané)

Od septembra som si dala od blogu opäť ďalšiu dlhšiu pauzu. Priveľmi ma zamestnávali súkromné záležitosti a dobiehanie omeškaných, prevažne svadobných zákazok :) I tak sa mi ale podarilo pripraviť niekoľko diárov na nasledujúci rok.. v poradí teda 3. sériu, tentoraz pre rok 2013.
No a dnes, v pomerne tichom a kľudnom medzisviatkovom čase, sa pokúsim zopár restov dobehnúť..

Predstavujem ukážku diárov na rok 2013 (i keď ich už mnohí z Vás videli asi tak týždeň späť). V skratke - ich súčasťou je zápisník, niektoré sú zdobené, iné nie,.. tento rok s úžasným textilným obalom, knižným viazaním a farebnou gumičkou..
A mám veľkú radosť, že mnohé z nich už robia radosť u Vás doma. (ďakujem!)


Dúfam, že ste prežili pokojné Vianoce v kruhu milovaných a teraz už len privítať nový kalendárny rok!

3 komentáre:

  1. jeeeej! tak to je uplne nadherne! Nemohla by si sem hodit diy nejakeho jednoduchsieho diara? Strasne mi tvoj blog pobosoroval, a mozno by som nieco taketo niekedy skusila ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v textilnom prevedení lákajú ešte viac ako normálne. sú super, ostatne ako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekný blog...
    pozývam na moju novoročnú giveaway -> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť