9. 9. 2012

Denníček pre nastávajúcu mamičku

Myslím, že leto už dáva posledné zbohom. Vonku všetko začína chytať zlatavý nádych, onedlho pribudne oranžová a červená a bude jeseň ako vyšitá. Teším sa. Mám rada jeseň. A ako tak pozerám a prihliadam na svoj dnešný výtvor, i ten je tak trošku v jesenných farbách.

Asi som už spomínala, že mám rada špeciálne zákazky. Ťažko špecifikovať, čo všetko spadá pod slovo špeciálne, ale tento denníček určite áno. Želanie znelo: vytvoriť denníček na zaznamenávanie vzniku nového života. Nu a tu je v celej svojej kráse..

Denník má rozmer 13x17 cm, vo vnútri sa nachádza mnoho farebných strán, kde sa dajú lepiť fotografie, potom strán zdobených, srdiečkových a iných. A tiež nejaké vrecká. Handmade with love







Všetkým prajem príjemný začiatok nového týždňa a vlastne príjemný celý týždeň. Pa.

4 komentáre:

  1. uzasny! urcite bude robit obrovsku radost ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten je nádherny ... a dá sa aj kúpiť?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý deň,

    môžete ma skontaktovať, mala by som záujem vyrobiť takýto denník pre moju "prvýkrát" tehotnú dcéru. Veľmi pekne Vám ďakujem.
    Poprosím na mail: jana.sturmankinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť