17. 3. 2012

Je marec a tak sú tu nové zápisníky..

Hm, v podstate marec a nové zápisníky nemajú nič spoločné, ale je pravdou, že som dlho predlho bola ticho. Po zhotovení posledného diára pre tento rok, som si potrebovala chvíľu oddýchnuť a porozmýšľať nad novinkami pre tento rok. Nakoniec to trvalo trochu dlhšie, ale predsa len sa mi podarilo prebrať zo zimného spánku, utriediť si myšlienky, čo áno a čo nie a dnes, v plnej kráse, som tu :)

Nafotila som nové zápisníky (pre tých, čo nevedia - sú vlastnoručne zhotovené a viazané). Sú tam malé i veľké, linajkové i nelinajkové.. Prvou takou novinkou u zápisníkov je fakt, že zápisníky budú obsahovať vždy minimálne 200 strán. Paráda, však? :) Mám rada, keď zápisník vydrží dlho. Takže môžete veselo písať, kresliť, lepiť a zasa písať pomerne dlho.

Objednávať môžete na www.sashe.sk/deny alebo e-mailom. Tu je malá ukážka:




Na mojej FB stránke avizovala nevídané novinky, toto ale nie sú oni ;) Tie až neskôr.
Prajem Vám krásny slnečný deň plný D vitamínu.

2 komentáre:

  1. krasne zapisnicky! musim nakuknut aj na sashe..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem :) na sashe ste vítaná, otvorené nonstop :o)

    OdpovedaťOdstrániť